وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

بیانیه اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی درخصوص نحوه توسعه و حواشی تغییر نام منطقه آزاد انزلی

اندازه فونت :
۱۳۹۹/۰۳/۰۳

بیانیه اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی درخصوص نحوه توسعه و حواشی تغییر نام منطقه آزاد انزلی :

۱- ما اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی با تغییر نام منطقه آزاد انزلی مخالفیم و تاکید می‌کنیم که نام آن نه با یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم باید منطقه آزاد انزلی بماند.
۲- خواهان توسعه سرزمینی منظقه آزاد انزلی به سمت شهرستان انزلی (غازیان، انزلی و روستاهای شهرستان) هستیم.
۳- پیگیری حقوقی خود را در خصوص الحاق سرزمینی شهرستان انزلی به منطقه آزاد انزلی انجام خواهیم داد و هیچ کوتاهی در این خصوص نخواهیم داشت.
۴- هرگونه ایجاد اختلاف میان شهرستان‌ها را از طرف هر کسی باشد به ضرس قاطع محکوم می کنیم اما از حق قانونی خود در راستای الحاق سرزمینی شهرستان انزلی به منطقه آزاد انزلی دفاع خواهیم کرد.
۵- به نمایندگی از مردم شهرستان بندر انزلی از مقام والای ولایت رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهوری، شورای نگهبان، نمایندگان محترم کشور، خواهان جلوگیری از تغییر نام منطقه آزاد انزلی و همچنین توسعه سرزمینی آن به سمت شهرستان انزلی هستیم.
۶- دفاع و پشتیبانی خود را از حرکت به جا و شایسته فرماندار محترم که از حق و حقوق شهرستان بندر انزلی در خصوص عدم تغییر نام منطقه آزاد انزلی و نحوه توسعه آن دفاع کردند اعلام می‌کنیم.
۷- از همه مسئولین شهری، امام جمعه محترم، نماینده محترم و منتخب، فرماندار عزیز، دادستان و ریاست محترم دادگستری، مسئولین لشکری و کشوری فرماندهی نیروی دریایی نیروی انتظامی، ادارات کل واقع در شهرستان خواهشمندیم که دفاع جانانه‌ای جهت عدم تغییر نام منطقه آزاد انزلی داشته باشد.