وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در مراسم معارفه اداری شهردار: امیدواریم پیوند تجربه و تخصص ایشان منجر به توسعه شهر بندرانزلی شود/ هر هفت نفر اعضای شورای اسلامی شهر با تمام قدرت از شهردار جدید حمایت می‌کنند

اندازه فونت :
۱۳۹۶/۰۷/۱۸

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرانزلی،ظهر امروز و طی مراسمی در شهرداری معارفه اداری شهردار بندرانزلی دکتر حسن پورقربان با حضور اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری توسط رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی انجام شد.
در این مراسم و پس از ارائه گزارشی کوتاه از سوی مهندس رضواندل، امیر احمدی‌فرد رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی طی سخنانی و با تشکر از زحمات مهندس رضواندل و پرسنل شهرداری عملکرد شهرداری را در دوره کوتاه سرپرستی و مدیریت مهندس رضواندل بسیار رضایت‌بخش توصیف کرد.
مهندس احمدی‌فرد همچنین پس از قرائت حکم شهردار بندرانزلی که صبح امروز به امضای استاندار محترم گیلان رسیده بود و با اشاره به سوابق، تجربه و تخصص دکتر حسن پورقربان خاطرنشان کرد: کرسی شهرداری انزلی را کسی تصاحب کرده است که از جنس پرسنل شهرداری است و امیدواریم پیوند تجربه و تخصص ایشان منجر به توسعه شهر بندرانزلی شود و شهر بندرانزلی را که دارای گذشته‌ای پرافتخار است به جایگاه واقعی‌اش برساند.
رئیس شورای شهر بندرانزلی در ادامه به نارضایتی مردم از عملکرد شهرداری و نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی در گذشته و هچنین افزایش هزینه‌های جاری شهرداری نسبت به هزینه‌های عمرانی اشاره نمود و افزود: رویکرد دکتر حسن پورقربان رویکرد متفاوتی است و انتظار می‌رود مدیران شهرداری رویکردشان را با شهردار جدید وفق دهند. هر هفت نفر اعضای شورای اسلامی شهر با تمام قدرت از شهردار جدید حمایت می‌کنند و به هیچ عنوان در جابجایی مدیران شهرداری دخالت نخواهند کرد، اما دکتر پورقربان درخصوص کنار گذاشتن مدیرانی که همراه نباشند اختیار تام دارند و از حمایت شورا برخوردارند.
امیر احمدی‌فرد در پایان و با اشاره به روابط قوی و مثبت دکتر حسن پورقربان در سطح استان، ابراز امیدواری کرد که مدیران ادارات و مسئولان شهری نیز همراهی و همدلی لازم را با ایشان داشته باشند تا شاهد آبادانی و پیشرفت شهر بندرانزلی باشیم.
در انتهای این مراسم دکتر حسن پورقربان طی سخنان کوتاهی وبا تشکر از اعضای شورای شهر و با تاکید بر اجرای برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خود افزود: سخنان اصلی با مردم شهر انزلی را به روز معارفه موکول می‌کنم اما امروز به مردم انزلی پیگیری دو مسئله را قول می‌دهم، اولاً ارتباط بسیار خوبی بین شهروندان و شهرداری ایجاد خواهم کرد و قول دوم اینکه ساعت کار مفید در شهرداری را ارتقاء خواهم بخشید.
وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار محترم شهرستان دکتر میرشمس مومنی‌زاده، امام جمعه محترم شهرستان، استاندار محترم گیلان و پرسنل استانداری، برای تیم ملوان در مسابقه پیش رو آرزوی موفقیت نمود و ابراز امیدواری کرد شهر انزلی در سال‌های آینده به یکی از بهترین شهرهای کشور تبدیل شود.