وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

حضور رئیس شورای شهر انزلی در نشست احیای تالاب انزلی به ریاست استاندار گیلان(تصاویر)

اندازه فونت :
۱۳۹۶/۰۸/۰۴

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر بندرانزلی،جلسه مدیریت یکپارچه اکولوژیک تالاب بندرانزلی با محوریت احیای تالاب به ریاست دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان و با حضور مدیران استانی و ریاست شورای شهر بندرانزلی ، نماینده شهرستان و فرماندار محترم در مرکز بازدیدکنندگان تالاب بین المللی در قلمگوده انزلی برگزار شد.

استاندار گیلان در این نشست بر لزوم هم افزایی، اولویت بندی و عزم جدی در احیاء تالاب انزلی تأکید و اظهار داشت: لازم است سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در طرح آمایش برای جلوگیری از هدررفت منابع و کمک به مسائل مختلف پیشروی احیاء تالاب، عکس بردای هوایی را از حوزه آبریز تالاب شروع کند.

دکتر سالاری با اشاره به اینکه نباید پیوند زندگی مردم با تالاب قطع شود تصریح کرد: اگر تالاب را مرتبط با اقتصاد، معیشت و زندگی مردم ببینیم مشارکت آنها را در حفاظت و احیاء تالاب به همراه خواهیم داشت.
نماینده عالی دولت در گیلان ضمن اشاره به بازدید خود از تالاب انزلی طی ۲ هفته گذشته افزود : متأسفام که بگویم شاهد منظر نامناسبی از تالاب بودیم، امل می توان با استفاده از مقررات و اختیارات تعیین شده و در راستای حفظ محیط زیست با صدور مجوز این وضعیت را ساماندهی نمود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: صدور مجوز برای ساخت سازه های شناور، رستوران و بهره گیری در بخش های تفریحی، ورزشی، فرهنگی و ماهیگیری برای مردم شرایط کسب روزی را فراهم خواهد کرد بنابراین لازم است تمام تلاش ما بر این موضوع باشد که مردم از تالاب برای معیشت خود سود ببرند.