وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

صدو بیست و هفتمین جلسه فوق العاده و غیرعلنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی

اندازه فونت :
۱۳۹۹/۱۱/۲۳

صدو بیست و هفتمین جلسه فوق العاده و غیرعلنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی، شهردار انزلی و کارشناسان شهرداری با موضوع ارائه گزارش واحد حقوقی شهرداری، امروز پنجشنبه ( ۲۳ بهمن) در محل شورا برگزار شد.

 

 

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در ابتدای جلسه با عرض سلام و درورد خدمت آقا امام زمان و آرزوی فرج ایشان و درود بر شهدای انقلاب اسلامی،مدافعین حرم و مدافعین سلامت و روح بلند حضرت امام و آرزوی سلامتی برای مقام عظمای ولایت، با تقدیر و تشکر از مردم ایران که چهل و دو سال به پای این انقلاب عزت مندانه ایستاده اند، در ادامه اعلام داشت : همانطور که حضرت امام بر وحدت کلمه تاکید داشتند امیدوارم که با وحدت و همدلی تحت پرچم ولایت و هدایت رهبری از مشکلات گذر کرده و به ساحل نجات برسیم و آینده خوبی را برای ایران اسلامی و منطقه رقم بزنیم. آرزو می کنم به لطف و عنایت الهی هرچه زودتر بیماری منحوس کرونا از سر ملت ایران و ملت جهان برچیده شده و رفع گردد تا مردم همچون گذشته به فضای همدلی و همراهی برسند.

بهمن زنجانخواه با تقدیر از حضور متفاوت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد : ۲۲ بهمن امسال شیوه جدیدی از راهپیمایی را همه دیدند که این توانمندی و سازگاری مردم با تغییرات اجتماعی و محیطی در شرایط مختلف را نشان می دهد. چهل و دومین جشن پیروی انقلاب با شکوهی متفاوت از گذشته توسط مردم مسلمان و انقلابی ایران برگزار شد. راهپیمایی امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و خوشبختانه با احترام و عزت مندانه نیز پایان یافت که جا دارد از تک‌تک عزیزانی که در این راهپیمایی شرکت کردند تقدیر و تشکر کنم.

زنجانخواه در این جلسه اشاره کرد: از آقای شهردار تشکر می کنم که در افتتاحیه پروژه های شهرداری نظرشان را درخصوص تعاملات میان شورا و شهرداری کاملا شفاف بیان کردند و ضمن تقدیر و تشکر از تک تک پرسنل شهرداری از اعضای شورا نیز تقدیر کردند. بنده هم به سهم خودم از همه اعضای شورا تقدیر و تشکر می کنم. هرجا اعضای شورا ورود کردند مسلماً مردم شاهد تغییرات مثبتی بودند و دیدند علی‌رغم کمبود منابع مالی و شرایط حاد کرونا که بیش از یک سال است به کشور تحمیل شده و شرایط معیشتی مردم و درآمدی شهرداری را برهم زده اما شهرداری در حد توان از هیچ خدمتی کوتاهی نکرده است.

وی با تاکید براینکه مقاومت، همدلی و همراهی مردم هرگز از انقلاب کم نشده است، تصریح کرد : مردم ایران در این شرایط دشوار حاصل از بیماری کرونا هرگز از یکدیگر غفلت نکردند و از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس به صورت خودجوش به یاری هموطنان آسیب پذیر شتافتند. کادر درمان از جان مایه گذاشتند و عزیزان ما در شهرداری برای پاکسازی محیط و حفظ سلامت مردم که بزرگترین پروژه شورا به اعتقاد بنده است شبانه روز تلاش کردند. به روح و روان شهید دکتر دیوشلی و شهیده تهمینه ادیبی، شهدایی که زندگی خود را فدای زندگی مردم کردند درود می فرستیم و امیدوارم همه در کنار یکدیگر در سایه وحدت بتوانیم به یک نقطه نظر مطلوبی برای سربلندی ایران عزیز و انزلی قهرمان برسیم.