وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

انزلی ظرفیت های زیادی در برگزاری جشنواره های مختلف دارد

اندازه فونت :
۱۴۰۰/۱۰/۳۰

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در نشست خبری رویداد فرهنگی حدیث باران عنوان کرد : انزلی ظرفیت های زیادی در برگزاری جشنواره های مختلف دارد

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با تشکر از عوامل برگزار کننده رویدار فرهنگی حدیث باران، ادامه داد : با توجه به کم رنگ شدن وضعیت کرونا در شهرستان برگزاری چنین برنامه هایی در شهر انزلی نیاز است.
شعبان جعفری با تاکید بر تسریع در روند تکمیل پروژه سکوی قهرمانان و نام آوران، افزود : با توجه به ظرفیت بالای شهرستان انزلی این مکان باید محلی دائمی برای برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان باشد. شهرستان انزلی این ظرفیت را دارد که حداقل ماهی یک بار چنین برنامه هایی در آن برگزار شود.
وی با اعلام اینکه در اجرای برنامه ها از ظرفیت همه هنرمندان شهرستان استفاده شود، تصریح کرد : رویداد حدیث باران یک رویداد فرهنگی استانی است که در شهر انزلی برگزار می شود و لازم است همه هنرمندان از برگزاری چنین برنامه هایی حمایت کنند. در شهرداری بندرانزلی نیز همواره به روی همه هنرمندان باز بوده و نیاز است هنرمندان همراه ما باشند. برگزار کنندگان چنین مراسماتی نیز با دعوت از هنرمندان از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده کنند.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با تاکید براینکه شهرداری بندرانزلی باید در مناسبت های مختلف آیینی، مذهبی و محیط زیستی جشنواره های مختلف برگزار کند و در این برنامه ها استفاده از هنرمندان بومی را در اولویت خود قرار دهد، گفت : انزلی در بحث برگزاری جشنواره ظرفیت های زیادی نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر همچون جزیره کیش دارد که میتوان با استفاده از هنرمندان بومی خود جشنواره های نوروزی، تابستانی، گلدهی لاله های تالابی و همچنین جشنواره های ملی و مذهبی را به بهترین شکل برگزار کنیم.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره های مختلف در شهر انزلی اعلام‌کرد: همه جشنواره های ما باید پیام داشته باشند و در این برنامه ها باید معضلات شهرستان انزلی را به گوش مسئولین استان و کشور برسانیم و یکی از مهم ترین اهداف جشنواره گلدهی لاله های تالابی نیز رساندن فریاد مظلومیت تالاب انزلی بوده است. همچنین این برنامه ها باید پیام های فرهنگی نیز برای شهروندان داشته باشد که در این زمینه باید از ظرفیت واحدهای مختلف شهرداری استفاده کرد.