وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

بیست و هفتمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی

اندازه فونت :
۱۴۰۰/۱۲/۰۸

 

بیست و هفتمین جلسه عادی و  علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی، با حضور اعضای شورای اسلامی شهر،شهردار بندرانزلی و کارشناسان شهرداری با موضوع بررسی شیوه نامه سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری ها – نامه شهرداری درخصوص شبکه فاضلاب کوی تاکسیرانی – نامه  شهرداری درخصوص تقاضای وراث مرحوم آقا مهدی – نامه شهرداری درخصوص بررسی وضعیت قرارداد سینمای پنج بعدی انتهای بلوار – نامه شهرداری درخصوص درخواست مجوز نامحدود برای پسماند و تفکیک زباله – نامه شهرداری درخصوص شکایت خانم زهره صادق پور، شامگاه یکشنبه ( ۸ اسفند ) در محل شورا برگزار شد.

 

شعبان جعفری : در استقبال از نوروز ۱۴۰۱ شهر باید آراستگی و نشاط ویژه‌ای داشته باشد / اداره بنادر تاکنون اعتباری برای اجرای بهسازی پل غازیان درنظر نگرفته است

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در ابتدا با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) به همه شیعیان جهان، ادامه داد : در روزهای گذشته روز مهندس و وکیل را پشت سر گذاشتیم که این ایام را به همه مهندسین سختکوش و مدافعان حق و حقیقت تبریک عرض می نمایم.

شعبان جعفری پیشاپیش با تبریک مبعث رسول اکرم و حلول ماه مبارک شعبان، اظهار کرد: حلول ماه شعبان المعظم، ماه رسول خدا و اعیاد سعید شعبانیه ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز و امام سجاد (ع) بر عاشقان اهل بیت، پاسداران غیور میهن اسلامی و همه جانبازان و ایثارگران گرانقدر تبریک عرض می کنم.

رییس شورای اسلامی شهر با اشاره به مصوبه مشروط ستاد کرونا درباره سفرهای نوروزی اعلام کرد : طبق آخرین مصوبه ستاد کرونا چنانچه شیوه نامه های بهداشتی رعایت شود و بیماری مجدد اوج نگیرد هموطنان می توانند برای سفر نوروزی به شرط واکسیناسیون کامل سه دوز برنامه ریزی کنند. البته شهر انزلی هنوز از وضعیت قرمز خارج نشده که امیدوارم هرچه زودتر این بیماری منحوس در شهرستان فروکش کند.

وی با اعلام اینکه در طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱ شهر باید آراستگی و نشاط ویژه‌ای داشته باشد، افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای استقبال از بهار و سال نو در سطح شهر در حال انجام است که از جمله این اقدامات رنگ آمیزی جداول و کاشت گونه‌های گیاهی و درختکاری، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، همچنین زیباسازی و آماده‌سازی شهر برای استقبال از مسافرین نوروز است که انتظار داریم این اقدامات با سرعت بیشتری انجام گیرد تا پذیرای مسافرینی که علیه بیماری کرونا واکسینه شدند باشیم.

ایشان ادامه داد : در گذشته مکاتباتی درخصوص رنگ آمیزی تیر های چراغ برق و بحث نرده های پل تاریخی غازیان با شهردار داشتیم که خوشبختانه تعویض و رنگ آمیزی نرده های پل غازیان در حال انجام است.

شعبان جعفری درخصوص وضعیت پل غازیان تصریح کرد : در دوره گذشته شورا جلسات متعددی با نمایندگان اداره بندر، میراث، آبفا و مخابرات درخصوص این پل تاریخی برگزار شد و پس از آن با هماهنگی های صورت گرفته لوله های آب و کابلهای مخابراتی از روی این پل خارج شد. خود اداره بنادر برای بهسازی این پل برنامه داشت اما متاسفانه تاکنون اعتباری برای اجرای آن در نظر نگرفته و شهرداری با توان خود اقدام به تعویض نرده های این پل کرده است.

وی با اشاره به اجرای آسفالت کوچه های منتهی به نوار ساحلی خیابان اطبا، ادامه داد : همانطور که وعده داده بودیم زیرسازی کوچه های منتهی به نوار ساحلی پاسداران نیز در حال انجام است و امیدواریم هرچه سریع آسفالت این نقاط و همچنین معابر دیگر شهر نیز در اولویت کار شهرداری قرار بگیرد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اشاره به لزوم تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری انزلی تا قبل از پانزدهم اسفند ماه، اظهار کرد : پیشنهاد بنده این است تا قبل از پانزدهم اسفند یک جلسه فوق العاده فقط برای بحث بودجه در شورا برگزار کنیم تا بودجه ۱۴۰۱ شهرداری را به تصویب برسانیم.