وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

شصت و سومین جلسه فوق العاده و علنی شورای اسلامی شهر

اندازه فونت :
۱۴۰۱/۱۱/۲۶

شصت و سومین جلسه فوق العاده و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی، شهردار و کارشناسان شهرداری با موضوع بررسی تعرفه دفترچه عوارض محلی سال ۱۴۰۲ ، دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ در محل شورا برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهربندرانزلی با اعلام آغاز اجرای پروژه تعریض خیابان بایندر، بیان کرد : با توجه به تعامل شهر با بندر و جلسات متعددی که در سالهای گذشته میان سازمان بنادر و مسئولین شهری برگزار شد و با پیگیری سازمان بنادر، فرماندار، نماینده و شورای اسلامی شهر پروژه تعریض خیابان بایندر آغاز شده است.

شعبان جعفری ادامه داد : با توجه به تعاملاتی که میان سازمان بنادر و حوزه شهری شکل گرفته به جهت تعریض این خیابان در بخش هایی از دیوار خود اداره بندرهم به مساحت حدودا ۳۶۰۰ متر عقب نشینی صورت می گیرد. درخصوص تملک اراضی اشخاص هم با هماهنگی های انجام شده اعتبار اولیه به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای تملک املاک به جهت این تعریض اختصاص داده شده است و با تعامل صورت گرفته اولین ملک نیز بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه این پروژه از ردیف اعتبارات اداره بندر انجام خواهد شد، تصریح کرد: عرض کم خیابان بایندر و دسترسی محدود به آن و همچنین تردد ماشین های سنگین موجب ترافیک در این خیابان و میدان گمرک می شد که امیدواریم ظرف ۶ماه آینده این پروژه تکمیل شود و مشکل ترافیکی این بخش مرتفع گردد .

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اشاره به اینکه با اجرای چنین پروژه هایی به دنبال رفع گره های ترافیکی شهر هستیم، افزود : امیدوارم با پیگیری هایی که تاکنون انجام شده، برای سال آینده پروژه های دیگری همچون بازگشایی خیابان جهانگانی جنوبی ، سوسر روگا و منطقه زرافشان نیز به ثمر برسد.