وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

شصت و چهارمین جلسه فوق العاده و علنی شورای اسلامی شهر

اندازه فونت :
۱۴۰۱/۱۱/۲۶

شصت و چهارمین جلسه فوق العاده و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی، شهردار و کارشناسان شهرداری با موضوع بررسی تعرفه دفترچه عوارض محلی سال ۱۴۰۲ ، سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ در محل شورا برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با انتقاد از عدم نظارت درست در اجرای پروژه های شهرداری، بیان کرد : متاسفانه در برخی از پروژه ها شاهد این هستیم چندین برابر هزینه اجرای پروژه ای که در گذشته صورت گرفته هزینه می شود تا آن پروژه دوباره اصلاح و مرمت گردد. تاکنون چندین نامه در این خصوص به شهردار ارسال کردیم و بار دیگر این مورد را به شهردار تذکر می دهم باید در این پروژه هایی که قصوری صورت گرفته پیمانکار و ناظر پروژه مشخص شوند و پاسخگو باشند.

 شعبان جعفری با اشاره به اینکه نباید مردم شهر و شهرداری تاوان اهمال پیمانکار و ناظر پرژه را بدهند، ادامه داد: این مورد را از مراجع قضایی پیگیری خواهم کرد تا هرکسی که با قصور خود موجب تضییع بیت المال شده پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه این موارد موجب نارضایتی مردم شده و باید پاسخگوی مردم باشیم، ادامه داد:  تاکنون چندین بار سنگ فرش خیابان حافظ مرمت شده اما بازهم شاهد نشست این خیابان هستیم، آسفالت ضلع غربی کوچه مطهر جنب کمیته امداد اجرا شده اما شیب بندی درستی ندارد و در این کوچه شاهد آب ماندگی هستیم. باید پیمکانکار و ناظر این پروژه ها معرفی شده و از آنها خسارت گرفته شود.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با نامناسب دانستن وضعیت لکه گیری آسفالت معابر، بیان داشت : متاسفانه در بخش لکه گیری آسفالت هم درست عمل نمی شود و گاها شاهد این هستیم زیر کار از قیر استفاده نمی شود و با یک بارندگی دوباره همان محل نیاز به لکه گیری دارد. برای نمونه در ورودی کمربندی به اندازه هزینه روکش کامل آسفالت، در این منطقه هزینه لکه گیری صورت گرفته است اما بازهم با یک بارندگی بیشتر نقاط آن چاله می شود.