وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

اکران خصوصی فیلم مشت های زنگ زده ی ساحل قو

اندازه فونت :
۱۴۰۲/۰۲/۰۷

فیلم «مشت های زنگ زده ی ساحل قو » به سفارش شورای اسلامی شهر و شهرداری بندرانزلی و به کارگردانی و تهیه کنندگی بابک طاهری در سالن شورای اسلامی شهر بندرانزلی برای جمعی از ستارگان اسبق بوکس شهرستان انزلی و خانواده های آن ها اکران خصوصی شد.

در این مراسم بزرگان و پیشکسوتان بوکس شهرستان همچون جبار فعلی، سهراب وکیل منفرد، داوود بلانش،قاسم سلمسدانی، استاد کمال مسافری و همچنین فرزند مرحوم حجت بربری، فرزند مرحوم حسین اغماض، سینا بلانش سرمربی تیم ملی بوکس و رئیس هئیت بوکس شهرستان انزلی، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی، شهردار بندرانزلی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان انزلی و بابک طاهری کارگردان و تهیه کننده فیلم و… حضور داشتند.

فیلم «مشت های زنگ زده ی ساحل قو » که به سفارش شورای اسلامی شهر و شهرداری بندرانزلی تولید شده است به افتخارات بوکس انزلی در طول تاریخ ایران و نیز تاریخچه ی بوکس این شهرستان و همچنین حضور افتخار آمیز چهار ورزشکار بوکس انزلی در المپیک ۱۹۷۲ مونیخ اشاره دارد که به زودی قرار است پس از تدوین نهایی اکران شود.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در این مراسم با اشاره به اینکه بوکس در گذشته ورزش اول شهر انزلی محسوب می شد، بیان کرد : یکی از آروزهای بنده از ادوار گذشته شورا این بود که یک مستندی از تاریخ بوکس شهر انزلی تهیه کنیم و خدا را شاکرم که بالاخره در این دوره این مستند ساخته شد.

وی ادامه داد : در دوره سوم شورا بنده پیشنها کردم تا چنین مستندی ساخته شود و اگر این فیلم در همان زمان ساخته می شد از بسیاری از قهرمانانی که دیگر در بین ما نیستند هم اثری در این مستند داشتیم.

شعبان جعفری با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم به پیشکسوتان احترام بگذاریم، ادامه داد : ادارات و نهاد های مختلفی همچون وزارت فرهنگ و ارشاد و اداره ورزش و جوانان به منظور حمایت در چنین زمینه هایی وجود دارد و شورای اسلامی شهر و شهرداری بندرانزلی به این موضوع ورود کرد چون این کار ارزشمند برای همیشه برای شهرمان ماندگار است. همچنین به دنبال این هستیم تا در سایر رشته ها نیز مستندی از بزرگان ورزشی شهرمان تهیه کنیم.

تصاویر در فایل زیپ : دریافت