وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

هفتادو هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی

اندازه فونت :
۱۴۰۲/۰۲/۰۷

هفتادو هفتمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بندرانزلی و کارشناسان شهرداری، رییس و تعدادی از فرماندهان عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری بندرانزلی، با موضوع بررسی دو حادثه آتش سوزی در بازار گیلار و ساختمان خلیفه گری ارامنه، درخواست مجوز واگذاری به صورت اجاره واحدهای آپارتمان شهرداری (سما سابق) به برخی از حادثه دیدگان آتش سوزی ساختمان ارامنه ، چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۲/۶ در محل شورا برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با تبریک عید سعید فطر بیان داشت : عید سعید فطر تجلی یک ماه بندگی و اطاعت از پروردگار متعال و عید توفیق بر طاعت و عبادت است. ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، عید سعید فطر را به همه بندگان مخلص خدا تبریک عرض می کنم.

شعبان جعفری با تبریک روز ایمنی و حمل و نقل اعلام کرد : متاسفانه آمار تصادفات و تلفات در حوادث جاده ای کشور نگران کننده است. به منظور کاهش تصادفات ، تلفات جاده ای و آگاهی سازی مردم در مقوله ایمن سازی و اجرای مقرارت و قوانین رانندگی، هفتم اردیبهشت به عنوان روز ایمنی حمل و نقل نام گذاری شده است. ایمنی از عوامل مهم و تاثیرگذار در حمل و نقل است و اعتماد به شبکه حمل و نقلی کشور را بالا می برد که امیدوارم این موضوع در کشور جدی گرفته شود.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی پیشاپیش با تبریک روز کار و کارگر، عنوان کرد : روز کار و کارگر یادآور تلاش پولادمردانی است که با اراده‌ای قوی و روحیه خستگی‌ناپذیر، به عنوان نیروی محرکه اقتصادی نقش مهمی در زمینه تولید، خدمات و اقتصاد کشور ایفا می‌کنند. این روز را به همه کارگران علی الخصوص کارگران پرتلاش شهرداری بندرانزلی تبریک عرض می کنم و از شهردار می خواهم به واسطه این روز از کارگران زحمتکش شهرداری تقدیر به عمل آید.

شعبان جعفری با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهر و روز معلم، بیان کرد : اعتلای فرهنگ و اندیشه جامعه در گرو تلاش معلمانی است که در ترویج دانش و بینش همت می کنند و به همین دلیل است که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است. دوازدهم اردیبهشت روز بزرگداشت مقام معلم را به فرهنگیان و معلمان پر تلاش و دلسوز به خصوص همکاران فرهنگی در شورای اسلامی شهر بندرانزلی تبریک عرض می کنم.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با تبریک نهم اردیبهشت ماه روز شورا، بیان داشت : در ماه های گذشته دو حریق بزرگ در شهر اتفاق افتاد که این حوادث باید مورد ارزیابی قرار بگیرد تا اگر نواقصی هم وجود دارد برطرف شود. بازار گیلار ایمنی لازم برخوردار نبود و علی رغم تلاش فراوان نیروهای آتش نشانی، این آتش سوزی به همشهریان ما خسارت وارد کرد. در آتش سوزی مغازه های میدان اما (ره) هم طبق آمار سیزده واحدی تجاری و آموزشی طعمه حریق شد. خوشبختانه تلاش آتش نشانان مانع از سرایت آتش به کلیسای مریم مقدس شد. همه ما شاهد فداکاری های آتش نشانان هستیم و اکثر مردم از عملکرد آتش نشانان پرتلاش ما رضایت دارند. علیرغم امکاناتی که در بخش آتش نشانی در سالهای قبل اضافه شده باید بررسی شود که کدام موارد باید تقویت شود تا در بخش آتش نشانی عملکرد بهتری داشته باشیم.