وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

 اعضای کمیسیون های مربوط به ادارات و شهرداری انتخاب شدند

اندازه فونت :
۱۴۰۲/۰۶/۲۹

در نودو هفتمین جلسه فوق العاده وعلنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی که سه شنبه ۲۸ شهریور با حضور اعضای شورای اسلامی در محل شورا برگزار شد اعضای کمیسیون های مربوط به ادارات و شهرداری به مدت یک سال انتخاب شدند.

برای کمیسیون رسیدگی به اماکن مزاحم و مخالف بهداشت (بند ۲۰ ماده ۵۵ ) نیاز به سه نماینده بود که پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، آقایان سید ابراهیم مرتضوی، شعبان جعفری و مه سیما نصیری کاندیدا شده که با اکثریت آرا برای دوره یکساله انتخاب شدند.

برای کمیسیون رفع اختلاف عوارض نوسازی و عمران شهرداری (ماده ۷۷ قانون شهرداری)، پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، آقایان محمدرضا بدیعی فر و حسن احمدی فرد کاندیدا شدند که پس از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر، آقای محمدرضا بدیعی فر با اکثریت آرا انتخاب شد.

برای کمیسیون تحویل معاملات عمده شهرداری، پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، آقایان شعبان جعفری و هادی حیدری کاندیدا شدند که پس از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر، آقای شعبان جعفری با اکثریت آرا انتخاب شد.

برای کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات ساختمانی (بدوی ماده ۱۰۰)، پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، خانم مه سیما نصیری و آقای حسن احمدی فرد کاندیدا شدند که پس از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر، خانم مه سیما نصیری با اکثریت آرا انتخاب شد.

برای کمیسیون تجدید نظر (تبصره ۱۰ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری) ، پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا،  آقایان محمدرضا صفری  و سید ابراهیم مرتضوی کاندیدا شدند که پس از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر، آقای سید ابراهیم مرتضوی با اکثریت آرا انتخاب شد.

برای کمیسیون بدوی رسیدگی به ادعای تکفل مشمولان خدمت وظیفه عمومی ،پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، آقای شعبان جعفری به عنوان عضو اصلی و خانم مه سیما نصیری به عنوان عضو علی البدل با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

برای کمیسیون تجدید نظر رسیدگی به ادعای تکفل مشمولان خدمت وظیفه عمومی ،پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، آقای محمدرضا بدیعی فر به عنوان عضو اصلی و آقای سیدابراهیم مرتضوی به عنوان عضو علی البدل با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

برای کمیسیون تقویم املاک شهر (ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم)،پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا و عدم تمایل دیگر اعضا برای نمایندگی در این کمیسیون، آقای شعبان جعفری کاندیدا و با اکثریت آرا انتخاب شد.

برای کمیسیون هیات حل اختلافات مالیاتی ،پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا و عدم تمایل دیگر اعضا برای نمایندگی در این کمیسیون، آقای شعبان جعفری کاندیدا و با اکثریت آرا انتخاب شد.

برای کمیسیون هیات انضباطی رسیدگی به تخلفات تاکسی رانان ،پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، آقایان حسن احمدی فرد و سید ابراهیم مرتضوی کاندیدا شدند که پس از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر، آقای سید ابراهیم مرتضوی با اکثریت آرا انتخاب شد.

برای کمیسیون مناقصه از محل اعتبارات بودجه کشور ،پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، خانم مه سیما نصیری تنها کاندیدای این کمیسیون با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب شد.

برای نماینده شورا در شورای حمل و نقل شهرداری بندرانزلی، پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، آقایان حسن احمدی فرد و شعبان جعفری کاندیدا شدند که پس از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر، آقای شعبان جعفری با اکثریت آرا انتخاب شد.

برای نماینده شورا در سازمان آتش نشانی شهرداری بندرانزلی ،پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، آقایان هادی حیدری  و محمدرضا بدیعی فر کاندیدا شدند که پس از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر، آقای محمدرضا بدیعی فر با اکثریت آرا انتخاب شد.

برای نماینده شورا در سازمان آرامستان شهرداری بندرانزلی، پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، آقای شعبان جعفری تنها کاندیدای این کمیسیون با اکثریت آرا انتخاب شد.

برای کمیسیون فضای سبز نیاز به یک  نماینده بود که پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، خانم مه سیما نصیری تنها کاندیدای این کمیسیون با اکثریت آرا انتخاب شد.

برای نمایندگان شورا در شورای نام گذاری نیاز به دو نماینده بود و پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، آقای سید ابراهیم مرتضوی و  خانم مه سیما نصیری کاندیدا شده که با اکثریت آرا برای این دوره انتخاب شدند.

 برای نماینده شورا در کمیته حسابرسی شهرداری پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، آقایان هادی حیدری  و سید ابراهیم مرتضوی کاندیدا شدند که پس از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر، آقای سید ابراهیم مرتضوی با اکثریت آرا شد.

در بخش نماینده شورا برای نظارت بر حسن اجرای مصوبات پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، آقایان هادی حیدری  و محمدرضا بدیعی فر کاندیدا شدند که پس از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر، آقای محمدرضا بدیعی فر با اکثریت آرا انتخاب شد.

در بخش نماینده شورا برای نظارت بر حسن اداره و حفظ سرمایه و دارایی‌های نقدی و اموال منقول و غیر منقول شهرداری پس از درخواست ریاست شورا برای داوطلب شدن اعضا، آقای حسن احمدی فرد و مه سیما نصیری کاندیدا شدند که پس از رای گیری اعضای شورای اسلامی شهر، خانم مه سیما نصیری با اکثریت آرا انتخاب شد.