وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

از تابلوهای منقش به تمثال شهدای شهرستان انزلی رونمایی شد

اندازه فونت :
۱۴۰۲/۰۹/۰۵

همزمان با روز بسیج از ۴۳۷ تابلو های منقش به تمثال شهدای شهرستان انزلی رونمایی شد.

مراسم رونمایی از تمثال ۴۳۷ شهید شهرستان بندرانزلی، امروز یکشنبه (۵ آذر)، با حضور مسئولین شهرستان و خانواده معزز شهدا در ورودی شرقی شهرستان انزلی برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اعلام اینکه عزت امروزمان را مدیون خون شهدا هستیم، ادامه داد : یکی از آرزوهای قلبی بنده و همه اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی این بود که با نصب تمثال شهدای گرانقدر شهرستان، بتوانیم با انجام این وظیفه بخشی از دین خود را به شهدا ادا کنیم.

شعبان جعفری با اشاره به اینکه یکی از وظایف شهرداری و شورای اسلامی شهر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان کرد : در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار شهادت از تمثال ۴۳۷ شهید والامقام شهرستان بندرانزلی رونمایی شد. در این راستا به دنبال پروژه های دیگری هستیم تا وظایف خود را نسبت به شهدا انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه گلزار شهدای انزلی وضعیت نامطلوبی دارد، ادامه داد : امیدوارم با پیگیری مسولین شهرستان تا پایان سال گلزار شهدای انزلی به یک وضعیت مطلوب برسد. هرچند با اعتبارات دولتی این کار با کندی انجام می شود و از جناب شهردار می خواهم تا در بودجه سال۱۴۰۳ شهرداری ردیفی برای این بخش ببیند.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی بیان کرد : در این شهرستان از تمامی اقشار، شهید تقدیم نظام و انقلاب شده است و در همین راستا همه ادارات باید در پاسداشت خون شهدا و زنده نگهداشتن یاد این بزرگواران همکاری کنند.