وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

صد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی

اندازه فونت :
۱۴۰۲/۰۹/۰۶

صدو دومین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار بندرانزلی و کارشناسان شهرداری ،نامه شهرداری به پیوست بیلان هزینه و درآمد شش ماه اول سال ۱۴۰۲، نامه شهرداری به پیوست نامه فرمانداری موضوع پرداخت مبلغ به عنوان برگزاری اجلاس پیرغلامان و خادمین حسینی، تجلیل از دوتن از بسیجیان شهرداری بندرانزلی با حضور فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اصلاح تفاهم نامه بین شهرداری، شورای اسلامی و منطقه چهارم دریایی درخصوص بازگشایی ضلع شمالی و شرقی زرافشان، نامه شهرداری به پیوست تفاهم نامه خواهرخواندگی شهرداری یزد و شهرداری بندرانزلی، نامه منطقه چهارم دریایی درخصوص ساخت المان و بنای یادبود شهدای نیروی دریایی در میدان گمرک ، نامه شهرداری به پیوست تقاضای آقای سیدتقی موسویان، یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۵ در محل شورا برگزار شد.

در صدو دومین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفان و هفته بسیج، به نمایندگی از بسیجیان پرتلاش شهرستان انزلی که در تمامی عرصه ها پای کار هستند، از فرمانده سپاه ناحیه شهرستان انزلی و دوتن از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهرداری بندرانزلی تجلیل به عمل آمد.

شعبان جعفری ضمن تسلیت ایام فاطمیه، با تبریک هفته بسیج، بیان کرد : بسیج در تمام مقاطع حساس مانند سالهای دفاع مقدس، کمک به هموطنان در سیل و بلایای طبیعی، اردوهای جهادی، حضور جهادی و کمک به کادر درمان در دوران شیوع کرونا و خوش درخشید و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اشاره به اینکه بسیج یادگار ارزشمند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) برای تحقق آرمان‌های نظام است، ادامه داد : مقام معظم رهبری فرمودند بسیج امید ملت ایران است و قطعا این جمله یک شعار نیست و ایشان به این نتیجه رسیده اند.

وی با اعلام اینکه از همه اقشار جامعه بسیجی داریم، تصریح کرد : باید قدر زحمات بسیجیان عزیزی که در تمام عرصه ها پای کار هستند و بی مزد و مواجب و منت به مردم خدمت می کنند بدانیم و به این عزیزان افتخار کنیم.

شعبان جعفری با اعلام اینکه شهرداری بندرانزلی خود پایگاه مقاومت بسیج دارد، بیان کرد : به رسم ادب و تقدیر از خدمات بسیجیان پرتلاش شهرستان، در این جلسه از فرمانده محترم سپاه ناحیه شهرستان و دوتن از بسیجیان شهرداری بندرانزلی تقدیر به عمل خواهد آمد.

رییس شورای اسلامی شهر  بندرانزلی با تبریک روز نیروی دریایی،  بیان کرد : یکی از افتخارات ما این است که منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر بندرانزلی مستقر است. ضمن تبریک این روز به همه کارکنان غیور نیروی دریایی ارتش، از فرماندهی محترم ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی به جهت تعامل و همکاری ایشان با مجموعه مدیریت شهری تشکر می کنم.

شعبان جعفری با اعلام اینکه امروز از تمثال مبارک ۴۳۷ شهید شهرستان بندرانزلی رونمایی شد، گفت : از شهردار محترم و همه همکاران عزیز در شهرداری و همه دوستانی که در این زمینه همکاری کردند تشکر می کنم. امیدواریم با این کار بخش کوچکی از دین خود را به شهدا ادا کرده باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با تسلیت سالروز شهادت روحانی مبارز میرزاکوچک خان جنگلی، گفت : سالروز شهادت این روحانی مبارز و بزرگ آزادیخواه راه وطن را که با خون خود نهال مبارزه با استبداد و طاغوتیان را آبیاری نمود تسلیت عرض می نمایم.

شعبان جعفری با تسلیت دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس، بیان داشت : امیدواریم امروز نمایندگان مجلس ما از مقاومت و رشادت ایشان تاسی بگیرند.