وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

صد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر بندرانزلی

اندازه فونت :
۱۴۰۲/۰۹/۲۰

صدو سومین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار بندرانزلی و کارشناسان شهرداری، نامه شهرداری درمورد نظریه کارشناسان حجرسمی دادگستری بابت زمین وراث جاهدی و صمدی، نامه شهرداری بابت مجوز تمدید قرارداد مغازه های  احداثی جنب رودخانه پاشا روگا، نامه شهرداری درخصوص تقاضای آقای رضا رباط جزی جهت تعیین تکلیف زمین، نامه شهرداری درمورد تقاضای موسسه خورشید هشتم، نامه شهرداری درخصوص تقاضای خانم عارفه رسولی جهت تعیین تکلیف زمین، رسیدگی به مغایرت های اعلامی از سوی فرمانداری، یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۹/۱۸ در محل شورا برگزار شد.

ریاست شورای اسلامی شهر بندرانزلی با تبریک روز دانشجو، بیان داشت : شانزدهم آذر هر سال مزین به نام دانشجوست و فرصتی است برای تکریم مقام و منزلت جویندگان علم و دانش که همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت‌های آن داشته‌اند.

شعبان جعفری با اشاره به فرارسیدن سالروز تشکیل شورای انقلاب فرهنگی، عنوان کرد : فرارسیدن ۱۹ آذرماه، سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض می کنم.شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌عنوان عالی‌ترین مرکز فرهنگی کشور یکی از ابتکارات با برکت امام خمینی (ره) بود که ماموریت آن از آغاز فعالیت ساماندهی به وضعیت فرهنگ و دانش در کشور و سیاست‌گذاری در این دو مقوله است که امیدوارم تصمیمات این شورا منشا خیر باشد.

وی با تسلیت سالروز شهادت آیت الله دستغیب شهید محراب به دست منافقین، بیان کرد : ۲۶ آذر شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشکاه است که در سایه اتحاد و همدلی و همگرایی این دو قشر، جامعه به سمت پیشرفت و ترقی خواهد رفت.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اشاره به فرا رسیدن ایام حزن انگیز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بیان داشت : دهه فاطمیه روزهای غم بار سوگواری بر شهادت بزرگ بانویی است که معیار فضایل بود. از شهردار و مجموعه شهرداری به جهت برنامه ریزی هایی که برای سیاه پوش کردن شهر به مناسبت این ایام شده، تشکر می کنم. خوشبختانه چندسالی است که برنامه ها و مراسمات خوبی به مناسبت این ایام در شهر برگزار می شود.

شعبان جعفری در این جلسه با تبریک روز حمل و نقل، اعلام کرد : ۲۶ آذر ماه یادآور صدور فرمان امام خمینی ( ره ) در سال ۱۳۶۲ در زمینه اعزام کامیون ها به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی از مبادی دریایی کشور است. حمل و نقل عمومی نیروی محرکه توسعه اقتصادی هر کشوری است و نبض توسعه اقتصادی و پویایی در دستان توانمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی می تپد.

روز ملی حمل و نقل و رانندگان را به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و از زحمات تمامی رانندگان اتوبوس، کامیون، سورای به ویژه رانندگان تاکسی بندرانزلی که با این شرایط سخت و هزینه های بالای تعمیر و نگهداری خودرو، زحمت می کشند و پرتلاش به مردم خدمت ارائه می کنند تشکر می کنم.

شعبان جعفری با اشاره به در پیش بودن شب یلدا، بیان داشت : از شهردار می خواهم همچون سنوات گذشته به مناسبت شب یلدا مبلغی به عنوان کمک معیشتی برای کارکنان و کارگران شهرداری در نظر بگیرد.

وی در این جلسه بیان کرد : ۲۷ آذر ماه روز جهان عاری از خشونت و افراطی گری نام گذاری شده است. متاسفانه جهان در سکوت شاهد این است که رژیم اسرائیل هر روز به کشتن غیرنظامیان، کودکان و افراد مصدوم و مجروح حتی در بیمارستان، افتخار می کند و  کشورهایی که خود را به اصطلاح حامی حقوق بشر می دانند چشم به روی این رفتار وحشیانه بسته اند و از رژیم اسرائیل دفاع می کنند.