وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

صد و پنجمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر بندرانزلی

اندازه فونت :
۱۴۰۲/۱۰/۰۱

صدو پنجمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر بندرانزلی با استناد به نامه شهرداری بندرانزلی مبنی بر درخواست جلسه فوق العاده براساس تبصره ذیل ماده ۹ آیین نامه اجرایی و امورمالی شوراها پیرامون پرونده شرکت تعاونی کارکنان شیلات و نظر به تاکید ریاست محترم دادگستری به جهت حساسیت امر و لزوم تسریع در برگزاری جلسه، صبح امروز جمعه (۱ دی ) در محل شورا برگزار شد و شورای اسلامی شهر با اکثریت آرا با تفاهم نامه شهرداری بندرانزلی با ذینفعان و وکلای تعاونی کارکنان شیلات موافقت کرد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اشاره به بسته شدن حساب شهرداری بندرانزلی، بیان داشت : از شهردار محترم تشکر می کنم که علی رغم بسته شدن حساب شهرداری، تلاش کردند و بن خریدی به عنوان بسته معیشتی در اختیار کارگران و کارمندان شهرداری قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه در این حکم احساس می کنم درحق شهرداری اجحاف شده، ادامه داد : متاسفانه در پرونده کارکنان تعاونی شیلات، در بدوی و تجدید نظر حکم محکومیت قطعی برای شهرداری بندرانزلی صادر شد. البته به زعم بنده این پرونده ارتباط موضوعی به شهرداری نداشته و علی رغم تلاش هایی که صورت گرفت، حقوق شهرداری در این حکم تضییع شده است.

شعبان جعفری بیان داشت : در خصوص این پرونده جلسه ای با رییس کل دادگستری استان و معاون ایشان داشتیم و موافقت کردند که این پرونده مشکلاتی دارد و نیاز است که بررسی شود.

وی با تشکر از تلاش ریاست محترم دادگستری شهرستان، ادامه داد : با توجه به حساسیت موضوع و اینکه رای قطعی صادر شده، جناب شهردار جلسه ای با حضور ذینفعان این پرونده و وکلای تعاونی شیلات در دادگستری شهرستان داشتند. در آن جلسه یک توافق ضمنی صورت گرفت و مقرر شد، با توجه به اینکه این بدهی و تعهدات در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری دیده نشده است، این توافق در صحن شورا مطرح شود.