وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

صدو ششمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی

اندازه فونت :
۱۴۰۲/۱۰/۰۴

صدو ششمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، معاون شهردار بندرانزلی و کارشناسان شهرداری ،نامه شهرداری درمورد معرفی نماینده شورا در کمیسیون جدید ماده صد، نامه شهرداری درمورد تمدید قرارداد با شرکت های ایرانسل و رایتل، نامه شهرداری در مورد ارجاع پرونده دعوی بنیاد مستضعفان به طرفیت از شهرداری به وکلای مجرب ، نامه شهرداری درخصوص درخواست تمدید قرارداد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات منطقه شمال، یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۳ در محل شورا برگزار شد.

ریاست شورای اسلامی شهر بندرانزلی ضمن گرامیداشت سوم دیماه روزملی ثبت احوال، بیان داشت : از زحمات و تلاشهای ارزشمند مدیران و کارکنان خدوم ثبت احوال کشور به ویژه شهر بندرانزلی تشکر می کنم، امیدوارم با توجه به سیاست های رشد جمعیت، این عزیزان روزهای شلوغی در صدور شناسنامه داشته باشند.

شعبان جعفری با تبریک سالروز میلاد حضرت مسیح و آغاز سال نو میلادی بر هموطنان مسیحی، با اشاره به  پنجم دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، عنوان کرد : ضمن تشکر از مجموعه هلال احمر و شهرداری و همه نهادهایی که در این راستا خدمت رسانی می کنند، این روز می‌تواند فرصت مناسبی برای ارتقای آگاه‌سازی و ارتقای فرهنگ عمومی در برابر زلزله  و بلاهای طبیعی و رعایت شاخص‌های ایمنی باشد. البته امیدوارم در هیچ زمان و مکانی شاهد وقوع بلاهای طبیعی نباشیم .

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) بیان داشت: این روز به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گرفته و شایسته است شهرداری به مناسبت این روز هماهنگی های لازم برای دیدار با مادر چند شهید بزرگوار از مجموعه شهرداری انجام دهد.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی در این جلسه با اعلام اینکه گیلانیان همواره در همه صحنه های مهم و حساس حضوری مقتدرانه دارند، عنوان کرد : یوم الله ٩دی، تجلی وحدت ملی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که گیلانیان و مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان انزلی همواره نشان دادند در حمایت از ولایت پیش قدم بوده و هستند. از همینجا از مردم ولایت مدار شهرستان انزلی دعوت می کنم در بزرگداشت این روز پرشکوه حضور فعال داشته باشند.

شعبان جعفری بیان کرد : ۱۳ دی روز جهانی مقاومت و سالروز شهادت الگوی اخلاص و عمل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست استکبار جهانی است. مقاوت امروز در کشورهای مختلف همچون یمن، لبنان و فلسطین محصول رشادت های حاج قاسم سلیمانی است.

رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی با اشاره به سومین سالگرد  رضا نظری، بیان داشت : سوم دی ماه مصادف است با سالروز درگذشت رضا نظری هنرمند و طنزپرداز ارزشمند شهرستان و استان گیلان که در دل مردم این شهر جای گرفته و هرگز فراموش نخواهد شد.