وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

وبسایت رسمی شورای شهر بندرانزلی

شورای شهر بندرانزلی ، shora anzali ، بندرانزلی ، انزلی شورای شهر

صدو یازدهمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی

اندازه فونت :
۱۴۰۲/۱۲/۰۲

صدو یازدهمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری، با موضوع نامه شهرداری درخصوص درخواست تمدید تشویقی ۲۰ درصدی عوارض پروانه ساختمانی، نامه شهرداری درخصوص درخواست تمدید قرارداد با نیروهای شرکت مهران ساحل ، نامه شهرداری به پیوست نامه راهور بابت خرید چتر سایه بان ، مغایرت های اعلام  شده به بندهای صورتجلسات ۱۱/۱۷ و ۱۱/۱۰ شورا ، بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری بندرانزلی دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ در محل شورا برگزار شد.

سید ابراهیم مرتضوی با تبریک روز مهندس، بیان داشت : پنجم اسفندماه روز بزرگداشت خواجه‌نصیرالدین طوسی یکی از سرشناس‌ترین شخصیت‌های تاریخ اسلامی،‌ فیلسوف خلاق و برجسته ایرانی است که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران نام گذاری شده است. این روزرا خدمت همه مهندسین گرامی، به ویژه مهندسین شهر و شهرداری بندرانزلی تبریک عرض می نمایم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر بندرانزلی پیشاپیش با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) ، اعلام کرد : حضرت مهدی  (عج) حدیثی دارد به  عنوان اینکه به وسیله من بلا از خانواده و شیعیان دفع می شود . از این امام عزیز تقاضا می کنیم تا این کشور و مردم خوبش را از بلا دور بدارد و در سایه امام عصر  همگی در آرامش زندگی خوبی داشته باشیم.

وی با تسلیت درگذشت جبار نوید بیان داشت : متاسفانه در روز های گذشته یکی از عکاسان خوب و قدیمی شهرمان را از دست دادیم. نوید عکاس برای شهر ما زحمات زیادی کشید و در آلبوم خاطرات اکثر مردم انزلی تصاویری از عکس های این عکاس قدیمی شهرمان است.  

سید ابراهیم متضوی با تسلیت درگذشت مادر شهید بهرام گل آور بیان داشت : به اعتقاد من  حق سردار بزرگی چون بهرام گل آور به خوبی ادا نشده است و آنطور که باید مردم انزلی این عزیز را نمی شناسند و از رشادت های ایشان بی اطلاع هستند.

نایب رییس شورا با دعوت از همه اقشار جامعه برای شرکت در انتخابات، بیان داشت : از همه نامزد های انتخابات تقاضا می کنم که از جاده انصاف خارج نشوند. انتخابات یک راهی است برای بالا بردن توان کشور و آبرومند کردن ملت است. اگر بناست که این انتخابات برای اقتدار ملت ایران باشد، بنابراین همه نامزدها باید به این موضوع اهمیت دهندو این ار در تبلیغات و اظهاراتشان رعایت کنند.